Bloggen

Tidsinställt inlägg
 
Tänkte gå in lite mer ingående på det här varför jag egentligen startade denna blogg.
 
För det första så har jag sjukt mycket inspiration och måste göra något kreativt just nu känner jag, har väl för mycket tid över...
 
För det andra saknar jag en blogg som jag aldrig tröttnar på, hur den är vet jag inte riktigt, men jag läser flera bloggar om dagen och sen när jag har läst alla dessa som jag gillar och läser allt i så finns det inget kvar att läsa och då sitter jag och är sjukt uttråkad, haha. Jag har inte hittat den perfekta bloggen och kom därför på att jag själv får väl försöka göra något åt det, men som sagt vet jag inte ens hur den perfekta bloggen ser ut så detta ska bli spännande.
 
Jag har länge velat skriva av mig och har försökt i flera olika bloggar, men jag vill kunna skriva personligt utan att vara personlig. Förstår ni? Jag vill liksom inte utge vem jag är, för bloggen ska inte handla om mig, jag vill bara kunna skriva av mig och få ut känslor, tankar och åsikter och kanske, nån gång ibland, på så sätt hjälpa någon som känner likadant eller väljer att ta åt sig av mina, enligt mig själv, väldigt kloka tankar.
 
Kort och gott: Jag vill få ur lite av min kreativitetabstinens som råder just nu och få skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0