.

» Det vore ju fint om jag kunde komma på vad jag ville. Vad vill jag arbeta med i framtiden? Är faktiskt jobbigt att inte veta detta, trots detta vet jag mycket jag inte skulle kunna tänka mig, det är ju alltid något!
 
» Hitta en bästis vore absolut inte fel heller, eller ett helt kompisgäng. Är ju lite jobbigt när alla de få vännerna man har kvar, som inte har dragit någonstans, flyttat eller som man helt enkelt slutat umgås med, är väldigt upptagna och typ aldrig kan ses. Nä, skulle verkligen inte ha något emot att hitta ett förjävla bra kompisgäng. Hur man nu gör det?
 
» Skulle ju inte ha något emot om den där pojken som befinner sig på andra sidan jordklotet kommer hem så fort som möjligt, gärna ännu tidigare än planerat och blir minminmin.
 
» Jag skulle verkligen vilja ha ett förbannat roligt år med en himla massa fina minnen, helst med vännerna. Jag har jättemånga fina minnen, men de flesta inkluderar faktiskt min bästa familj. Skulle inte ha något emot att dra utomlands på nån weekend eller så med nån vän eller göra saker som man annars inte brukar göra, men som sagt... dessa "vänner" är för upptagna.
 
» Jag brukar inte vara så "peppad" över att det är ett nytt år, jag menar, det är ju bara en ny dag från igår, som vilken dag som helst egentligen. Men jag skulle verkligen vilja att 2013 blir något av mitt år, som sagt, få komma på vad jag vill, få bara ha förbannat roligt och leva livet. Nu låter det som att jag annars inte har roligt överhuvudtaget, men visst har jag det, men jag saknar verkligen att ha en riktig bästa vän man kan dela allt med och skratta tills man tjuter med. Är evigt tacksam för min underbara familj som jag umgås mycket och har så förbannat roligt och fina minnen med, ni är det finaste jag har ♥
 
Haha, detta inlägg blev nästan lite negativt, mest klagande på saker, men ibland får man klaga och det understryker ju bara vad jag vill förändra till något positivt istället! Vad vill ni ska hända under 2013?

Kommentarer
Postat av: AmandsB

SV; haha samma här ;) allt bra med dig?

2013-01-03 @ 16:04:16
URL: http://amandablomkvist.blogg%2Cse
Postat av: ♫♪ sandra T

nice!

2013-01-03 @ 18:28:51
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0